luni, 20 aprilie 2009

Vacanta de Paste

Vacanta de PASTE


PASTELE in cadrul familiei mele este o sarbatoare care ne uneste atat trupeste cat si sufleteste la invierea Domnuli Iisus.
Eu mi-am petrecut vacanta cu prietenii mai si cu rudelele mele pe care nu le-am mai vazut de mult timp ,la ei am mancat multe prajituri care mai de care mai buna si mai aspectuoasa,chear daca timpul petrecut cu ei s-a scurs foarte repede momentele frumoase au ramas.Nazbatiile au curs fara ca ele sa fi fost planificate de cineva,norocul meu a fost ca nu a gasit nimeni tortul aruncat la gunoi ,m-am impiedicat si eu, ce sa fi facut cu el ....... l-am cules de pe jos si l-am aruncat la gunoi.
Ultimele zile de vacanta au fost frumoase,am fost la iarba verde cu parintii si prietenii mei,ne-am distrat putin apoi spre dezamagirea noastra a trebuit sa ne impachetam lucrulile pentru ca a inceput sa ploua,pentruca nu am avut ce face cand am ajuns acasa am vopsit oua rosii ,verzi si portocaliicare a doua zi au fost bine primite la fel si banii pe care i-am dat de cei care au venit la stropit.
Aceasta vacanta a fost frumoasa,abea astept sa se termine scoalasi sa primim vacanta de vara.

Un comentariu:

  1. vad ca te-ai descurcat cu designul paginii. vezi ca ai toti colegii de clasa pe www.stiu.info, la sectiunea elevi cu blog[dreapta sus].

    RăspundețiȘtergere